April 12, 2007

Shopping...\\La cumparaturi...

I don't know why, but from now on I want to write in romanian. Maybe I'll write in both languages, who knows.
Ieri am fost sa-mi cumpar si eu un dvd-rw. Am vazut pe site-ul magazinului x un pret. Bun, imi iau banii la mine, si ma duc spre magazin. Am mai cumparat de la acel magazin si stiu ca updateaza preturile de pe pagina, deci nu ar trebui sa-mi zica "e mai scump". Eventual ma asteptam sa-mi spuna ca nu-l au pe stoc (mi s-a mai intamplat la acel magazin, cred ca nu or avea destul spatiu sa tina componentele) Asa, ajung la ei. Intreb frumos daca au modelul care-l vroiam eu, si imi spun ca mai au unu singur. Frumos, eu vroiam sa il cumpar, normal, dar ceea ce urmeaza sa aud de la ei nici nu ma asteptam. Pe site avea pretu de 103 ron. Prima data imi spune vanzatorul ca este 109 ron, nu era nici o problema, dar dupa aceea un angajat de pe acolo il anunta pe vanzator ca s-a facut 120 ron. Deja ma pusese pe ganduri, si dupa aia frumos striga 'sefu', un ditamai mosu' "e 125 ron, s-a scumpit, e un functie de euro". Bun, si site-ul cand aveau de gand sa-l updateze!?
Hai sa fim seriosi acum, daca ma duceam la un magazin cunoscut, cum ar fi Depozitul De Calculatoare, sau Best Computers sau Ultra Pro, etc.. nu mi se intampla asa ceva. Sunt magazine speciale de pc-uri. Dar na, hai sa cumparam de unde e mai ieftin, de la un "magazin" format dintr-un amarat de birou si un pc acolo.
Le-am zis ca ma duc a 2-a zi sa-l iau ca nu aveam bani, si sa mi-l opreasca. Azi ma duc cu 125 ron (deja eram sigur ca daca-mi zic de data asta ca este 130 ron imi bag ceva in shop-ul lor). Tot acelasi pret era, si ii spun ca-l vreau. Face el tot ce trebuie acolo, scoate o amarata de foaie la imprimanta "garantia" si cand sa semneze, na belea, nu avea pix. "nice shop" mi-am zis in gand... daca ma mai enervau putin cred ca le ziceam tare, poate se simteau. Toate bune si frumoase, pana aici. Cand aduce dvd-rw-ul, observ cutia desfacuta, nesigilata. Nu am de unde sa stiu, dar orice este posibil, si se poate sa fi fost folosit inainte de a-l vinde. Ma rog, cam asa se intampla pe la orice magazine. Si de la Pc-Garage am primit prin colet o placa de baza desigilata. Dar ce sa facem... asta e. Si inca o problema la ei mi s-a parut faptul ca pe foaia de garantie la 'cod produs' unde trebuia sa scrie un cod de vreo 12 cifre de pe ambalaj, ei au scris numai primele 4 cifre formate din "3334". Interesant, poate ma duc cu el vreodata la garantie si-mi spun ca nu e bine ca nu e scris codul complet.
"Traim in Romania si asta ne mananca tot timpul" ... Nu stiu de ce mai am pretentii sa fie toate cum trebuie...

2 comments:

Anonymous said...

:| LooL mie nu mi s-o intaplat veci asha cv Si sincer sa fiu nici nu vreau sa mi se intample LOOOOOL

Unknown said...

Daca nu stii de unde sa cumperi...